wtorek, 17 lutego 2015

Witajcie, witajcie! :D

Hejka! Jestem Ola :) 
Tak na dobry początek może delikatnie przybliżę Wam moją osobę oraz podzielę się troszeczkę moim zainteresowaniami ;)

Mam 17 latek na karku oraz uczęszczam do I klasy Liceum Ogólnokształcącego. Od dziecka pasjonuje się jazdą konną oraz tymi pięknymi zwierzętami jakimi są konie. Jeździć zaczęłam w wieku 10 lat ale z powodu małego urazu przy treningu zrezygnowałam z tego. Dopiero od 3 lat jeżdżę na nowo i bardzo ciesze się z tego ze postanowiłam "odświeżyć" swoje hobby :)
A co do bloga... na nim będę dodawała przeróżne posty o... tak, tak o konikach ;) Podzielę się z wami informacjami o ich najprzeróżniejszych gatunkach oraz związanych z nimi ciekawostkach ^^ Ale co tu dalej pisać, zapraszam do czytania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz